Anmälningarna

Så var äntligen den sista tävlingen anmäld, betald och plats bekräftad.
Har varit en tuff försäsong där hetsen kring tävlingar varit stor och svår för alla arrangörer, avundas dem egentligen inte men skall försöka göra ett bättre jobb själv nästa år då vi ämnar ha en NT-tävling i Lkpg.
Har ju redan börjat programmera på anmälningssidan/resultatsidan för tävlingen, dock har jag lite problem då jag inte kan bestämma mig för om jag skall låsa systemet för att enbart klara vår tävling eller om jag skall öppna upp den för förbundet (alla DG tävlingar 2012) och med det även kortbetalningar.
Lutar åt att jag kör för att det sistnämnda skall fungera då jag brinner för plasten och definitivt vill ha ett system där man kan se vilka tävlingar man anmält sig till och vilka som är betalda.

I påskhelgen så blev det en hel del kastande på Habo Frisbeebana, gick väl så där.
Kastade 67-70-66 tills det var dags för tävlingen på annandagpåsk. Spelade inte bra här heller men höll undan och fick endast en femma. Slutade rundan på 61 och slutade på en fjärde plats endast 5 kast efter Peter 'Räka' Nilsson och 6 kast efter segertåget. Känns skönt att vara tillbaka på banan, nu skall här tränas inför Westervik och resten av säsongen.

Många trädträffar
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0