Träningspass

Igår åkte jag ut till Rydskogen för att träna lite på de kast som funkat mindre bra under tävlingen i Norrköping.
Dock blev det två rundor istället med en avstickare till Donken där i mellan. Hur det gick? Ja, puttarna stämde inte alls under någon av rundorna. Massor med kedja ut eller träff i korgkanten. Annars funkade väl en hel del utkast (för en gångs skull), men vad hjälper det när inspel/puttar blir för korta/dåliga. Blir till att träna en hel del puttar under veckan. Men med tanke på de problem jag hade under rundorna får väl 76 rundan anses vara skaplig, inte godkänd men skaplig.


Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker ner och tränar på Jennybanan inför helgens bataljer. Ser verkligen fram emot denna helg, även om det kommer vara nervöst de första hålen på runda 1. Men får se till att använda det till min fördel. Är ju inte jag som har något att bevisa. Jag skall ju bara försöka få någon/några efter mig så har jag lyckats den kommande helgen.


Fler rapporter kommer under veckan.


//Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0