Sinus AP

Så kom min beställning från discsport idag. Denna disc skulle jag ha behövt ha under helgens tävling men trodde inte det skulle blåsa sådana stormbyar under tävlingen.
Men nu har jag ett par Sinus AP i väskan som kompletterar mina sköna Spike om det blir lite vind/längre Hyzerinspel.

Och så har jag fått lite nya vänner på facebook efter helgen. Alltid trevligt ;), jo.. läser du min blogg så är du välkommen att lägga till mig (om du vågar, vill och kan).

Ja just det. Har ju provkastat Sinus på grönområdet bakom lägenheten... En skön disc som fadear litegrann. Dock inte extremt överstabil som alla recensioner säger. Tror dock att jag kan dra den 50-60 meter i motvind utan att den flippar.

Imorgon (innan och efter seriespelet) måste jag träna utkast. Min teknik suger och om jag inte kan kasta 90m lugnt och säkert, så kommer inte heller inspel/puttar kännas stabilt på SDGO och andra tävlingar under året.
Får hoppas H. Wahlman har lite tid över imorgon och vill övervaka, korrigera min teknik.

Återkommer om hemläxorna jag får
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0