Dan före dan

Så börjar det dra ihop sig. Skit, trodde inte jag skulle känna mig så här nervös. Har ju tävlat i högre klasser inom andra sporter.
MEN, Tydlgen är det här jag skall visa hur man drar iväg dem ;).

Tänkte inte snacka så mycket. Tänkte mer bara säga: Nu är JAG DÄR!. Imorgon drar jag till Whestewhiiik och på löööwwhda böwwwhhja dä

Skall försöka fjäska/muta in mig hos Mr Vic "Sky Walker" Newhouse och få hyra lite tid på hans dator så jag kan blogga tillbaks varje kväll.

Får se hur det lyckas.


Nu är det dock dags att sova då BMW drar 10.00.


//Da Dada

PS. Hoppas Kalmar-folket kommer upp på lördag. Vore riktigt roligt att träffa dem igen. Synd bara att sötisen Pernilla inte kommer ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0