Uruselt

Oj oj oj!


Uppvärmingen/träningen i söndags blev riktigt bra. Övade inspel/putt och de satt som de skulle.
Jag och Wahlman tränade väl en 30 min på vårt hål 2 i Lkpg innan det var dags för en runda mellan mig, H. Wahlman. P. 'Hammarn' Hammarlund och Chris 'Yankee' Hawkins.

Ja, det är väl allt man behöver säga om den rundan... Inget stämde, allt från träningen var borta och puttmissar från 4-5 meter var de vanligaste från mig. OM jag fick fram den på 3 kast ;/

Enda "glädjemomentet" är väl att jag på de sista nio hålen ändå gjorde en ok 38.


Nej. Nu får jag börja ligga i eller så blir det förnedring i sommar ;) ;) (Eller hur! Någon skall jag väl ändå skrämma så pass mycket att de är efter mig).


PS. Glädjande så gick HÅÅÅÅÅVÄÄÄÄÄ vidare och köpelaget LHC åkte ur. GÖTT! DS.

Blev ett kort inlägg men mer kommer efter helgen då jag skall ner till Habo och försöka fixa den banan på under 60 (eller 80 WHADEVA???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0