Söndagen

I söndags var det åter igen dags för att ge sig ut och gå några rundor på banan. Vet egentligen inte varför jag spelar banan hela tiden istället för att träna olika kast på alla de fina hål vi har.
Men nu blev det ju som det blev när det inte blev som de sulle... (Som vi Smålänningar säger).
Första rundan startar 13-ish. Där jag, Klabbe, Per Henriksson och Martin ger oss iväg för att känna lite ödmjukhet ibland träden. Börjar ok, spelar sämre i mitten och avslutar ok. 79 kast. USCH, alltid dessa höga 70. Men trycket i drajvarna börjar komma. Nu skall jag bara se till att låta axelpartiet följa med genom kastet så kanske 100-110 meter snart kommer.


Efter en kort paus så drar andra runda igång...
Spelar bra, men hamnar lite snett på en del kast. Vilket innebär att inspel == NÄ, Aldrig. Tyvärr.


Gick åt skogen... 78 på den rundan.. Dock fick jag ett snyggt kast på 3an, drar driven fint ut på fairway. Och sedan kommer 10an, längs av alla och på fairway, nåja lite träd kvar men enkel trea.
Sammanfattningsvis så får vi väl säga så här: Vi hade i alla fall tur med vädret *asg*


//Da Dada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0