Seriespel

Så fick jag äntligen till kastet på 16 med en Spike. Hamnade dock lite, lite kort och kunde inte sänka 15 meters "putten". Men skönt att se att det funkar som tänkt.
Dock spelade jag dåligt/mediokert på resten av hålen i det blöta väder vi hade igår. T.o.m. en 8 på hål 3, måste vara mitt sämsta resultat någonsin på det hålet. Var på väg för en 75 runda men avslutar med 7 och 5 på de sista två hålen så 80. Högt som vanligt på seriespelet.


Får dock ser hur det kommer gå i Habo på lördag då det är dags för årets upplaga av Habo Open. Funderar på att spela Open bara för att få spela med duktiga spelare andra rundan. Men samtidigt kan jag komma bra till om jag spelar motion.
Dagsformen avgör vilken klass jag väljer.


Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0