Instruktör

I helgen som var blev det inte ett enda kast med discar. Tyvärr.
Dock hade jag en trevlig dag på Skara Sommarland efter att ha sprungit H21 Xtra Vaganza, en klass där kartat detta är vad kapad på tvären i små delar och ompysslad ;). Blir lite svårare då, som om parkorientering inte är jobbigt nog ;).

Dock så ringde Wahlman mig igår kväll och undrade om jag kunde tänka mig vara introduktionsinstruktör till ett gäng från Ericsson som skall låna lite discar och prova på vår underbara sport nästa tisdag. Klart man ställer upp, skall bli roligt och jag hoppas vi kan locka ett antal av de som skall vara med på dessa två event vi har nästa vecka.
Jag kör ett för ca 10 personer och på onsdagen kör Wahlman och Jens ett pass för ca 60 personer ;)

Hoppas det kommer vara fritt från nederbörd i eftermiddag/kväll så jag kan ge mig ut på baksidan och leka lite. Har ju abstinens från kastandet.

!Fore!
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0