Stolt

Jag är stolt!
När jag kom hem för en stund sedan så hittade jag en Jiffpåse skickad från USA. Förstod direkt vad det var och slet upp paketet. Fick min lilla PDGA regelbok, medlemskort och en MINI(?) med mitt PDGA nummer på. Trodde den sistnämnda enbart var för de nya medlemmar som pröjsade extra.


Men vilken härlig känsla som finns i kroppen nu. Inför SDGO saknas nu bara resan upp, kan dock inte fixas innan 29-30 mars då vi vill ha bästa priset och det kan inte ske om resan inte bokas inom 90 dagar från resedatum.
Och så har snön börjat smälta så kanske man imorgon efter jobbet skall sätta upp den portabla korgen och spela lite på baksidan av lägenheten. Är J--ligt taggad nu (om du inte förstått det ;).


Behöver lugna ner mig lite, kanske läsa lite om DU rekommendationerna för banläggning så man blir lugn innan fler inlägg sker.



Om ni orkar, vill och kan bry er så finns jag här.
Snart dags för riktig träning med lite proffs.

//Da Dada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0