Övernattning

Efter lång väntan så tröttnade jag på om besked ifall plats fanns av boende i Stockholm. Nu är hottellrum preliminär bokat på Welcomehotell.

Kostnad: 1190 kr  för hela helgen och för två pers med frukost. Och så hamnar vi bara 20 mins gångväg (enligt dem, så kanske 10-15 enligt oss gamla vana orienterare som gått MÅNGA till-start kilometrar ;)

Var på utbildning igår angående min Nikonkamera och insåg att jag MÅSTE lämna in den då den inte fixar ändringar av slutartider utan att bilden blir mörk (läs kolsvart med liten chans på räddning). Skall till Jönköping sista helgen i februari och då följer den med och lämnas in på Scandinavian Photo så de kan skicka den vidare för service. Känns jobbigt när man inte vet om det är jag som amatörfotograf som inte kan hantera kameran eller om den är defekt.
Dock skall den vara i topptrim inför tävlingen då jag skall fotografera vårat (mitt och Dan Nilssons) pass på fredagen när vi går igenom och prövar alla 27 hålen på Järva. OCH den skall även användas flitigt när de stora pojkarna kastar final, då min tanke är att följa denna och ta ett PAR HUNDRA kort under deras nio håls final. Ett par hundra delat med nio är väl en så där 30-40 per hål ;)
Och så skall jag ju skriva ner allt för bloggen, låter som ett heltidsjobb utan att kasta plast ;). Men jag vet att jag kan göra båda sakerna samtidigt då ni finns där ute och vill läsa om en motionärs strävan.

Ordning & reda, discgolf på freda'
D-D-D-Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0