Inställd träning

Typiskt Svenskt väder. Blaskig blöt snö som kommer, men bara ett par centimetrar så det förstör min träning. Kunde det åtminstone inte kommit 2 decimetrar så det varit någon mening med detta väderinslag.
Nåja, blev ju ingen tripp till banan idag utan jag korsade bara vägen till fotbollsplan för att dra lite kast. Gick väl så där, jag skulle behöva få lite mer längd i mina utkast så att de hamnar på ca 100m, idag är de på 70-80 meter och det är för kort, alldeles för kort på hål som är 100-110 meter. På de hålen kostar de mig ett kast om jag inte har tur och sänker inspelet.

Men "snappet" börjar komma från handen och när det sitter så kanske man vågar öka hastigheten på stegen så att lite längd därmed kommer.

Men för att drömma mig tillbaka så kommer här några kort från semestern i december, först lite bilder på mig i "värmen"

En putt på vår egen-designade bana på Gran Canaria i december 2008En forehand-En

Sedan tar vi de andra ;)
En bild över rondellen, dock stämmer inte korgplaceringarna ;)Ett kort från A-tee på vår bana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0