Olstorp

I måndags var vi iväg ett gäng discgolfare till Olstorp för att gå ett par varv på deras 12-hålsbana. De tappra som begav sig iväg mot området var jag, Jens Thor, Jörgen Brodén och Joakim Lundin. Väl på plats så börjar vi värma upp lita grann inför första rundan.

Behöver väl inte nämna så mycket mer än att jag var under 3-par varje runda men inte mer. Några fyror förstörde och en del missade tvåor. Men så där har det varit i en vecka nu. Spelet sitter inte riktigt och då blir det lätt bogeys även på enkla hål.

Efter 3 varv på denna bana fortsätter jag, Jörgen och Joakim vidare mot Stångebrobanan för att leka vidare.
Här går det om möjligt ännu sämre, visst en del tokiga beslut men discarna vill bara inte flyga dit jag vill ha dem.
Känns lite jobbigt när inte mycket stämmer. Men det vänder snart igen.

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0